zondag 14 augustus 2016

Chunky Twist Out

Hi Lovelies!

Het is alweer een tijd geleden dat ik heb geëxperimenteerd met verschillende haarstijlen. De passie om weer te experimenteren komt langzaamaan terug (thank God!).
Dit keer heb ik een chunky twist-out geprobeerd. 

Als je mijn haarjourney vanaf het begin volgt weet je dat ik nooit twist outs deed in mijn T.W.A fase. Het nam teveel tijd in beslag en het resultaat was not cute. Ik deed liever een wash and go waarvan het resultaat altijd goed was. Well, nieuwe journey nieuwe ervaringen right?

Voordat ik de twists indraaide heb ik Shea Moisture Curl Enhancing Smoothie, Shea Moisture Reconstructive Finishing Elixer en Eco Styler Gel gebruikt. 

Zo zag het eruit toen alles getwist was

En dit was het resultaat na een nachtje slapen
Ik vind het nog steeds niks! Haha. Don't get me wrong, ik ben blij met hoe vol het eruit ziet. Maar doordat mijn haar erg fijn is pluist het snel. Als ik de twists eruit haal begint het direct te pluizen bij mijn haar aanzet. Zo irritant! Guess I have to get used to that ;)

Mijn volgende experiment wordt finger coils! Ben benieuwd hoe ik deze haarstijl nu ga ervaren.
Stay tuned!

Lots of Love

Varishta Shireen♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten