woensdag 30 maart 2016

Haar Update #1 | 3 maanden post Big Chop

Hi Lovelies!

Het is alweer 3 maanden sinds mijn big chop! Als je mij volgt op Youtube weet je dat ik elke maand een haar update video upload. Het is wat stilletjes geweest op mijn blog rondom dit onderwerp, maar daar komt vanaf nu verandering in. Elke maand ga ik synchroon met mijn haar update video's een artikel posten met foto's van mijn voortgang.

Hieronder kun je een aantal zien van de afgelopen maanden.

BIG CHOP!

 1 maand post big chop

2 maanden post big chop

3 maanden post big chop

Zoals je kunt zien is het erg hard gegaan met mijn haargroei, en ik ben er super blij mee.

Bekijk hier mijn meest recente Haar Update op mijn YT kanaal.



Lots of Love

Varishta Shireen♥


2 opmerkingen:

  1. Inspiratie kan je niet forceren! Het komt vast gauw weer :) Iig alweer een stap vooruit met weer een blogpost joepie :D

    xx Lobi

    BeantwoordenVerwijderen