zaterdag 6 december 2014

Bantu Knot Out

Hi Lovelies!

Het is nu alweer 15 maanden sinds mijn big chop. In die 15 maanden heb ik heel wat geëxperimenteerd met mijn haar. Eén van de dingen die ik nog niet had geprobeerd zijn Bantu Knots. Daar is gisteren verandering in gekomen.


Ik heb Bee Mine Luscious Balanced Cream Moisturizer, mijn olie mix en Shea Moisture Curling Soufflé gebuikt voordat ik de bantu knots in mn haar heb gedraaid. Vond het wel lastig om ze goed vast te maken. Next time doe ik het gewoon met elastiekjes. Mijn haar was trouwens droog voordat ik de bantu knots erin draaide.


Dit was het resultaat! I like it a lot! Ziet er zo lekker fluffy uit. Ga dit zeker vaker proberen. Ook een keer op nat haar. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

Heb jij weleens bantu knots geprobeerd?

Lots of Love

Varishta Shireen ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen