zondag 27 juli 2014

It's been 1 Year! (original) Hairversary

Hallo Lovelies!

Vorig jaar op 27 juli 2013 heb ik na een transition van 3 maanden mijn gerelaxte haar punten afgeknipt! Time flies right? De beslissing om mijn kroeshaar te laten groeien en (her)ontdekken is echt een van de beste beslissingen van mijn leven. Heb er (zoals ik al vaker heb gezegd) geen moment spijt van gehad. Hieronder volgen een paar foto’s van mijn Big Chop.


Love de laatste foto! Ik voelde me zo fly! hihi

Volgende maand is het ook 1 jaar sinds mijn low fade haircut (2e big chop). Vanaf nu beschouw ik deze datum, 28 augustus 2013, als mijn “publiekelijke” big chop datum.  Is ook makkelijker qua length checks omdat ik het echt van bijna kaal heb laten groeien.

Morgen is het dus 11 maanden sinds mijn 2e big chop  dus kunnen jullie een artikel verwachten.

Lots of Love
Varishta Shireen ♥

0 reacties:

Een reactie plaatsen