vrijdag 6 juni 2014

Haar Update | Mei '14

Hi Lovelies!
Aan de titel van deze post kun je zien dat het weer tijd is voor een haar update. Op 28 Mei was het 9 maanden sinds mijn big chop. Zoals je misschien wel weet maak ik om de 3 maanden een haargroei update video, zodat ik bij kan houden hoeveel mijn haar is gegroeid. De video kun je hieronder bekijken.
In de maand mei heb ik mijn Kinky Curly producten weer herontdekt! Het resultaat van mijn wash en go is echt prachtig met deze producten. Ik heb het dan over de Knot Today Leave-in Conditioner en de Curling Custard.
Op de foto zie je “day 4” haar. Mijn haar voelde nog even zacht aan als dag 1 van mijn wash & go.  Het enige nadeel is de prijs van Kinky Curly producten. Maar ze zijn all natural en het resultaat is ook altijd top, dus ik heb het er wel voor over. Over 3 maanden is het mijn One Year Hair Anniversary! En ik heb grootse plannen met mijn haar ;)
Lots of Love
Varishta Shireen♥

0 reacties:

Een reactie plaatsen