maandag 14 oktober 2013

Welkom op mijn blog!

Hey Lovelies!
Welkom op mijn nieuwe blog! Wat voelt dit lekker zeg om gewoon simpel in het Nederlands te kunnen typen haha. Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Varishta Shireen, 26 jaar en helemaal gek op alles wat met haar en beauty te maken heeft. Ik heb besloten om een blog in het Nederlands te maken over mijn haarjourney en alles daaromheen.
Na ongeveer 15/16 jaar (met tussenpozen) gerelaxt haar te hebben gehad ben ik nu eindelijk NATURAL! Drie maanden geleden op 27-07-’13 heb ik mijn Big Chop gedaan. Dit houdt in dat ik al mijn gerelaxte haar heb afgeknipt. Mijn laatste relaxer was op 19-04-’13. Ik heb mijn natuurlijke haar 3 maanden laten uitgroeien voordat ik het heb laten afknippen. Een hele verandering kan ik je vertellen. But I’m so glad I did it! De grootste grap is dat ik helemaal gepland had om een jaar mijn natuurlijke haar uit te laten groeien voordat ik de gerelaxte puntjes zou laten knippen. Nou mooi niet dus!
My hair NOOO!!! Just kidding haha. Het voelde zo goed! Heb er geen moment spijt van gehad.
Na mijn Big Chop zag ik nog steile plukken haar tussen mijn krulletjes. Ik wilde er zeker van zijn dat al mijn gerelaxte haar echt weg was, dus ging er een maand later op 28-08-’13 nog meer haar vanaf. Dit noem ik mijn 2e Big Chop. Het was super kort, but I loved it! Eindelijk was ik helemaal tevreden.
Overzicht van mijn transformatie. Cool hè!
Had nooit gedacht dat ik het echt zou durven. Maar zo zie je maar weer dat je niet weet wat de toekomst brengt.
Na 1 maand, op 28-09-’13 zag mijn haar er zo uit
Over twee weken weken is het al weer 2 maanden geleden sinds de (2e) Big Chop. Wat gaat de tijd snel zeg.
Vanaf nu zal ik alles wat betreft mijn haarjourney met jullie delen. De Ups maar ook de Downs. Het was de bedoeling dat ik ook een YouTube kanaal met dezelfde naam zou beginnen. Maar het wordt steeds gelinkt met Google + en dat wil ik totaal niet. Dus moet even bedenken of ik ook video’s in het Nederlands ga opnemen en ze dan deel op m’n huidige kanaal. Wordt te verwarrend denk ik, een kanaal in het Engels en Nederlands. But we’ll see :)
Hopelijk hebben jullie dit met plezier gelezen en volgen jullie mij op mijn haarjourney!

Lots of Love
Varishta Shireen ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten